Amazon MP3 Clips

Thursday, 3 May 2012

~3rd May-pertemuan 2 hati~

~3rd MAY~
sekejap je ms berlalu kn....
tarikh ini..
tarikh sgt bermkna kt aku...
2 thn lps...
pd tarikh ni..
kali ke-3 aku bertentang mata ngn en hubby...
kenangan manis yg akn sentiasa berkubur dlm ingatan aku...
pertemuan semula itu lh yg menjadi permulaan utk "pertemuan & percantuman" 2 hati ini...
Alhamdulillah...
Ajal+maut+jodoh+pertemuan...
semua di tangan TUHAN...
tolak macam mane pun, if dh jodoh xkn kemana kn...

Setahun yg lps,
pd tarikh ini gak aku memulakan karier kt tmpt keje aku skrg...
even mcm2 halangan..
xsangka sdh setahun aku survive kt situ...
hehe

& tarikh ini juga adlh tarikh ulg tahun kelahiran seseorang yg pernah aku kenal...
org yg pernah same2 menderita ngn aku..
same2 berkongsi cerita even kami berada dlm kapal yg berbeza...
di mana kapal aku terus megah berlayar...
tetapi kapal nya karam di tengah lautan..
erm...apa2 pun..aku sntiasa doakan kebahagiaan & keharmonian dia..
Moga Allah beri yg terbaek untuk nya...
Amin

minggu lps cuti dr sabtu-selasa..
puas aku dok kt kg....hehe
minggu ni cuti lg smpai isnin..
yahoooo


No comments:

Post a Comment